2025 жылдың 4 маусымында біздің мекемеде психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің мамандарына арналған "ППТК жағдайында қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу қиындықтары бар балалармен түзету жұмысындағы сенсорлық интеграция технологиялары" тақырыбында облыстық практикалық семинар өтті. Іс-шара педагог-психологтарды, логопедтерді, дефектологтарды, бейімделген дене шынықтыру мұғалімдерін және қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесу қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін басқа да мамандарды біріктірді. Семинар жұмысына облыс аудандарынан 25-тен астам маман қатысты. Іс-шараны Ақмола облысында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі үйлестіру кеңесінің төрағасы, ҚР Білім беру ісінің құрметті қызметкері, Политехника ғылымдарының кандидаты Марат Өмірбайұлы Ибраев ашып, осындай маңызды және жауапты салада жұмыс істейтін мамандардың өзара іс-қимылы мен кәсіби өсуінің маңыздылығын атап өтті. Семинардың модераторы Ақмола облысы білім басқармасының әдістемелік орталығының ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бөлімінің әдіскері Жанғали Ілияс Әбілқазыұлы болды, ол іс-шараның барысын үйлестіруді, сөз сөйлеушілер мен қатысушылар арасындағы белсенді өзара іс-қимылды, сондай-ақ талқылау барысында сындарлы және өнімді атмосфераны қолдауды қамтамасыз етті. Семинар қарым-қатынас қиындықтары бар балаларда сенсорлық ақпаратты барабар қабылдау мен өңдеуді қалыптастыруға бағытталған түзетудің заманауи әдісін сенсорлық интеграциялау мәселелерінде мамандардың кәсіби құзыреттілігін арттыру мақсатында ұйымдастырылды.
Семинар аясында келесі баяндамалар мен педагогикалық тәжірибені жинақтау ұсынылды: Щучинск қ. № 6 ППТК басшысының «Психологиялық-педагогикалық түзету кабинетінде әлеуметтік интеграция үшін жағдай жасау» тақырыбында сөйлеген сөзі (Ш. Е. Садвакасова);
Щучинск қ. № 6 ППТК әдіскерінің «сенсорлық интеграцияның теориялық негіздері және олардың қарым-қатынас және әлеуметтік өзара іс-қимыл қиындықтары бар балалар үшін маңызы» тақырыбында сөйлеген сөзі (Д. К. Досова);
Щучинск қ. № 10 МИ директорының «Мектептің психологиялық-педагогикалық түзету кабинетімен өзара іс-қимылы: оқушылардың интеграциясы және әлеуметтенуі» тақырыбында сөйлеген сөзі (А. У. Хасенова);
Щучинск қ. № 6 ППТК дефектолог-мұғалімінің «Имитациялық маңызы. Қалыптасу кезеңдері» тақырыбында сөйлеген сөзі (Баржаксымова Ж. Ш.);
Біржан сал ауданы, Степняк қ., №5 ППТК бейімделген дене шынықтыру мұғалімінің «АСД бар балаларға арналған түзету жұмысындағы бейімделгіш дене шынықтыру әдістері" тақырыбында жұмыс тәжірибесімен алмасуы (О. А. Дивисенко);
Аршалы ауданының №13 ППТК логопед-мұғалімінің «ППТК жағдайында қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу қиындықтары бар балалармен сенсорлық интеграция және сөйлеуді дамыту» тақырыбындағы логопедиялық практикасының педагогикалық тәжірибесімен алмасуы (Т. В. Барышникова);
Шортанды ауданы №14 ППТК логопед-мұғалімі, «Қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу қиындықтары бар балалармен логопед жұмысындағы сенсорлық интеграция элементтерімен ойындар» тақырыбында жұмыс тәжірибесімен алмасуы (Ж. М. Кежина);
Семинардың практикалық бөлімінде мамандардың келесі бейне сабақтары қаралды:
Қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу қиындықтары бар балалардың сөйлеу дағдыларын белсендіру үшін мотор жолын пайдалану «Сөйлеу жолымен саяхат» тақырыбындағы логопед-мұғалімнің бейне сабағы "; (А. К. Жайылбаева);
«Дене мүшелері» тақырыбындағы дефектолог-мұғалімінің бейне сабағы (Баржаксымова Ж. Ш.);
«Сенсорлық интеграция шеңберіндегі су ойындары арқылы сөйлеу тынысы мен тактильді сезімталдықты дамыту» тақырыбындағы логопед-мұғалімінің бейне-сабағы (Н.Е. Курмангожинова);
БДШ мұғалімінің «Бейімделген дене шынықтыру сабақтарында проприоцептивті ынталандыру әдістерін қолдану» тақырыбындағы бейне-сабағы (Кенжетаев Т.С.);
Семинар барысында әдіскер Д. К. Досова мамандармен бірлесіп түзету кабинеті жағдайында сенсорлық интеграция әдістерін нақты практикалық қолдануды көрсетті.
Барлық қатысушылар сенсоримоторлы нейрогимнастика элементтерін, «Такти» әдісін, түзету жұмыстарында салмақты көрпені қолдану әдісін, тыныс алуды түзету және ритақты ынталандыру әдісін қолдана алды, бұл қолданылған әдістердің арсеналын кеңейтіп қана қоймай, олардың әсерін өз тәжірибелерінде сезінуге мүмкіндік берді.
Семинар қорытындысы бойынша қатысушылар сертификаттар, сондай-ақ QR-коды бар әдістемелік материалдар алды, бұл материалдарды олар өз тәжірибелерінде пайдалана алады. Іс-шараны ұйымдастырушылар барлық қатысушыларға белсенділігі, ашықтығы және кәсіби жетілдіруге ұмтылысы үшін алғыс білдірді. Мұндай кездесулерді тұрақты ету және олардың мазмұнын тақырыптық түрде кеңейту туралы шешім қабылданды.